Ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός και η χορτοκοπή στην Δημοτική Κοινότητα Παλαιοκάστρου, στους δρόμους και την πλατεία.
«Οι υπάλληλοι του Δήμου Ανατολικής Σάμου εργάζονται εντατικά για να διατηρούμε την πόλη και τις Κοινότητές μας καθαρές. Η συνδρομή όλων μας είναι απαραίτητη!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου