14 Φεβ 2023

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στην έκθεση «9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2023: The Greek Fine Food Exhibition»

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, η συμμετοχή της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου στη διεθνή έκθεση «9η ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2023: The Greek Fine Food Exhibition», που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο “M.E.C. Παιανίας” στην Αθήνα, από 4 έως 7 Φεβρουαρίου.

Πρόκειται για την καταξιωμένη ελληνική έκθεση, που διοργανώνεται από την “R.M. INTERNATIONAL” και απευθύνεται στους επαγγελματίες της fine food διατροφής και στους λάτρεις της ελληνικής γαστρονομίας, ενώ έχει εξελιχθεί κατά κύριο λόγο, σε ένα εμπορικό event ομαδικών συμμετοχών των Περιφερειών της χώρας. Η Π.Β.Α. συμμετείχε ανελλιπώς σε όλες τις προηγούμενες διοργανώσεις. 




Φέτος και μετά τις 8 πρώτες διοργανώσεις, άλλαξε ριζικά η όλη φιλοσοφία της έκθεσης. Απαγορεύτηκαν πλέον ρητά οι λιανικές πωλήσεις προς το καταναλωτικό κοινό, όπως συνέβαινε σε όλες τις προηγούμενες διοργανώσεις και η έκθεση στόχευε αποκλειστικά στις εμπορικές συνεργασίες, κυρίως για προϊόντα delicatessen και μικρής παραγωγής. Κατά τη διάρκειά της, πραγματοποιήθηκαν προγραμματισμένες Β2Β συναντήσεις με Έλληνες και ξένους αγοραστές, από τους κλάδους της μεγάλης λιανικής (super market), της μικρής λιανικής (παντοπωλεία, delicatessen), του τουρισμού (ξενοδοχεία, villas, yachting, κ.ο.κ.), της εστίασης (εστιατόρια, bars, wine bars, κ.ο.κ.), του χονδρεμπορίου και του catering. Οι επιλεγμένοι αγοραστές βρισκόταν όλο το τριήμερο της έκθεσης στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο “B2BSquare”, όπου συνεργάστηκαν απευθείας με τους εκθέτες, προκειμένου να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες.




Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου συμμετείχε με δύο περίπτερα συνολικού εμβαδού 135 τ.μ. Το πρώτο 90 τ.μ., στο οποίο φιλοξενήθηκαν 22 επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου σε ανεξάρτητα ατομικά booths και με φυσική παρουσία εκπροσώπων τους και το δεύτερο 45 τ.μ., στο οποίο φιλοξενήθηκαν ομαδικά αλλά διακριτά τα ασυνόδευτα προϊόντα 34 διατροφικών επιχειρήσεων από τις 3 περιφερειακές ενότητες της Π.Β.Α.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης και στο πλαίσιο της καθιερωμένης γαστρονομικής ενότητας “Μαγειρεύουμε Ελλάδα”, πραγματοποιήθηκε μια ζωντανή γαστρονομική εκδήλωση, αποκλειστικά με τα premium προϊόντα των επιχειρήσεων που συμμετείχαν από το Βόρειο Αιγαίο.

Στην εκδήλωση αυτή, δόθηκε η δυνατότητα στην Π.Β.Α., μέσα από ένα γαστρονομικό τηλεοπτικό δρώμενο διάρκειας 2 ωρών, να προωθήσει τα προϊόντα των παραγωγών, καθώς και τη γαστρονομική κληρονομιά του Βορείου Αιγαίου, ενδυναμώνοντας την παρουσία των νησιών στο χάρτη των γαστρονομικών προορισμών.

Η εκδήλωση περιλάμβανε: α) παρουσίαση από τη δημοσιογράφο γαστρονομίας Εύα Παρακεντάκη, της παραγωγικής & γαστρονομικής φυσιογνωμίας των νησιών του Βορείου Αιγαίου, καθώς και της διατροφικής αξίας των προϊόντων τους, χαρακτηριστικό των οποίων είναι η αγνότητα και η εξαιρετική τους ποιότητα, λόγω του σπάνιου νησιωτικού terroir (χλωρίδα και πανίδα), και β) 4 “live cookings”, με gourmet και παραδοσιακές συνταγές από τα νησιά, με την επιμέλεια της chef Τζένης Παλαιολόγου, τη συνεχή υποστήριξη της chef Μιμής Μάλτα και υπό τις οδηγίες του έχοντα το γενικό πρόσταγμα της διοργάνωσης, executive chef Κώστα Μπουγιούρη. Τα 4 αυτά πιάτα – προτάσεις, για την παρασκευή των οποίων, χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά προϊόντα των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έκθεση, ήταν: 



· Σαμιώτικα γιορτινά μπουρέκια & σαμιώτικες κολοκυθόπιτες,

· Νησιώτικοι χταποδοκεφτέδες, με ούζο Μυτιλήνης και σάλτσα ταχινιού,

· Ρεβιθάτο, με λουκάνικο γεμιστό, λαδοτύρι Μυτιλήνης, βότανα Ικαρίας & μελίχλωρο τυρί Λήμνου,

· Coctail Mojito, με λικέρ μαστίχας Χίου.

Το οργανωτικό πλαίσιο της συμμετοχής, είχε ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου κ. Πανάγος Κουφέλος. Το γενικό συντονισμό των αποστολών, είχε η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου κ. Άννη Ανδρεάδου, η οποία εκπροσώπησε και τον περιφερειάρχη κ. Κώστα Μουτζούρη, ενώ σε καθημερινή βάση βρισκόταν στα περίπτερα της Π.Β.Α. Την οργάνωση της παρουσίας των επιχειρήσεων, είχε το στέλεχος marketing & επιχειρησιακής έρευνας της Π.Β.Α. κ. Πάνος Πίτσιος. Το περίπτερο της Π.Β.Α., πλαισίωσαν με την πολύ ενεργή παρουσία τους, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη διεκπεραίωση των εργασιών όλες τις ημέρες της έκθεσης, οι απόδημοι εθελοντές από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, Χρυσάνθη Καλλονιάτη, Ευστρατία Καριοφύλλη, Άννα Κουνιάρη, Ειρήνη Σερέτη, Νίκη Σερέτη.

Μεγάλος χορηγός της συμμετοχής, ήταν ο επιχειρηματικός όμιλος “ATTICA GROUP”, του οποίου οι δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες “BLUE STAR FERRIES” και “HELLENIC SEAWAYS”, συνδέουν με ferry boats σε σταθερή και ετήσια βάση, τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με την Αττική, ενώ καθοριστικής σημασίας ήταν η αρωγή της εταιρείας “LΕSVOS CAR RENTAL”.


Οι 56 διατροφικές & παραγωγικές επιχειρήσεις από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, που με τα εκλεκτά τους προϊόντα πλαισίωσαν το περίπτερο της Π.Β.Α. στην έκθεση, ήταν:

1. “AGASTO EXTRA VIRGIN OLIVE OIL”: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΣΑΜΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΧΑΡΜΠΗ

2. “ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΙΓΑΙΟΥ Μ.Ι.Κ.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ ΛΕΣΒΟΥ “COTINOS” & “ASPILOS ELAIA”

3. “ΑΓΡΟΤΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΜΕΣΟΤΟΠΟΥ”: ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

4. “ΑΙΓΕΑΣ” Μ. ΓΑΝΕΛΛΗΣ – Τ. ΧΩΝΑΚΗ Ο.Ε.: ΒΡΩΣΙΜΕΣ ΕΛΙΕΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

5. “AKRORIA” & “THROUBI”: HERBS & TRADITIONAL IKARIAN PRODUCTS, ΕΛΙΣΑΒΕΤ & ΑΝΔΡΕΑΚΟΝΤΟΥ

6. “ΑΜΠΕΛΩΝΕΣ ΓΚΑΡΑΛΗ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ

7. “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ ΠΟΤΟΠΟΙΑ”: ΟΥΖΟ ΧΙΟΥ “ΑΠΑΛΑΡΙΝΑ”

8. “ΑΧΙΛΛΑΔΕΛΗΣ Β. ΥΙΟΙ & ΣΙΑ Ο.Ε.”: ΧΑΛΒΑΔΕΣ & ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ

9. “ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗΣ Ι. Ε.Π.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

10. “ΒΕΛΕΜΒΕΤΣΟΣ Α.Ε.”: ΑΡΤΟΠΟΙΪΑ & ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΜΑΡΑΘΟΚΑΜΠΟΥ ΣΑΜΟΥ

11. “ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Α.Β.Ε.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΣΑΜΟΥ

12. “ΓΚΑΡΑΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ – ΓΕΥΣΕΙΣ ΛΗΜΝΟΥ”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ – ΦΛΩΜΑΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ

13. “DIAMOND AGE ESSENCES”: ΙΑΜΑΤΑ ΕΥΕΞΙΑΣ, ΕΡΕΣΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

14. “GIA …. GIAMAS” ΑΦΟΙ ΑΓΑΔΑΚΗ: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ ΣΑΜΟΥ

15. “ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ ΜΟΝ. Α.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΛΕΣΒΟΥ “LESVOS GOLD”

16. “ΕΛΠΑ Α.Ε. ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΠΑΡΙΣΒΑ”: ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ “MYTILANA” & “CRYSTAL” – ΕΛΑΙΟΣΑΠΩΝΕΣ

17. “ΕΝΩΣΗ ΟΙΝΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΣΑΜΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΣΑΜΟΥ

18. “ΕΠΟΜ Α.Β.Ε.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΑ “ΜΙΝΙ”, “ΦΗΜΗ” & “LESVOS”

19. “ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ”: ΜΠΥΡΕΣ ΧΙΟΥ

20. “ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΑΝΕΜΟΤΙΑΣ ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.”: ΟΙΝΟΙ ΑΝΕΜΟΤΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ

21. “ΙΚΑΡΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ ΜΟΝ. ΙΚΕ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΠΥΡΑ ΙΚΑΡΙΑΣ “ΙΚΑΡΙΩΤΙΣΣΑ”

22. “ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α.Ε.”: ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

23. “ΚΑΛΥΨΩ”: ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΛΕΣΒΟΥ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΒΑΧΤΣΑΒΑΝΗ

24. “ΚΑΣΠΑΚ’ ΝΕΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ & ΒΟΥΤΗΜΑΤΩΝ ΛΗΜΝΟΥ, ΜΥΡΣΙΝΗΣ ΧΡΥΣΟΚΕΦΑΛΟΥ – ΧΟΡΟΥ

25. “ΚΟΥΚΟΥΛΙΘΡΑΣ Ν. & ΥΙΟΙ Ο.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ & ΑΕΡΙΟΥΧΑ ΠΟΤΑ “ΚΡΗΝΗ”

26. “KRYSTAL” ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΚΑΣ & ΣΙΑ Ε.Ε.: ΑΕΡΙΟΥΧΑ ΠΟΤΑ, ΠΟΛΙΧΝΙΤΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

27. “ΚΤΗΜΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ, ΠΕΤΡΟΥ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ

28. “ΚΥΛΙΝΔΡΟΜΥΛΟΙ ΛΗΜΝΟΥ – ΣΤΑΜΑΤΕΡΗΣ Ο.Ε.”: ΑΛΕΥΡΑ ΛΗΜΝΟΥ

29. “ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΓΗ”: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΧΟΝΔΡΟΜΠΗΛΑ

30. “LESVION OLIVE OIL”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΩΜΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ & ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΑΚΑΛΗ

31. “LESVOS HONEY”: ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΚΟΥΤΑΡΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ & ΣΤΡΑΤΗ ΚΟΝΤΟΥ

32. “LIMNOS ORGANIC WINES” ΣΑΒΒΟΓΛΟΥ – TΣΙΒΟΛΑΣ: ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΟΙΝΟΙ ΛΗΜΝΟΥ

33. “ΛΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ: ΟΥΖΟ “LESVION”

34. “ΜΑΤΑΡΕΛΛΗ ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ”: ΟΥΖΟ ΛΙΣΒΟΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

35. “ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ”: ΟΥΖΟ “MATIS”, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

36. “ΜΑΡΚΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΑ, ΕΛΙΕΣ & ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΣΑΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΡΚΟΥ

37. “ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΣΑΜΟΥ”: ΑΓΝΟ ΜΕΛΙ ΣΑΜΟΥ, ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΣΜΑ

38. “ΜΕΛΟΣΤΑΓΜΑ” ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΛΕΣΒΟΥ: ΑΝΘΟΜΕΛΟ & ΘΥΜΑΡΙΣΙΟ ΜΕΛΙ, ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΜΠΕΡΟΥ

39. “MYROVOLOS ORGANICS”: ΑΡΩΜΑΤΙΚΑ ΦΥΤΑ, ΒΟΤΑΝΑ,ΚΑΠΑΡΗ & ΚΡΙΤΑΜΟ ΧΙΟΥ, ΑΡΓΥΡΩΣ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΔΗ

40. “ΜΥΤΙΛΗΝΙΑ ΓΗ”: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΓΙΑΣΩΤΕΛΛΗ

41. “ΟΙΝΟΦΟΡΟΣ” Κ. ΛΟΥΠΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε.: ΟΙΝΟΙ ΛΕΣΒΟΥ “ΔΑΦΝΙΣ & ΧΛΟΗ”, “ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ” & “MAKARA”

42. “OMERTA COFFEE ROASTERS” ΛΕΣΒΟΥ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ & ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΦΕ, ΙΩΑΝΝΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

43. “PAPAYIANNIDES ELAITIS”: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΜΑΡΜΕΛΑΔΕΣ & ΣΑΛΤΣΕΣ ΛΕΣΒΟΥ

44. “PLOMARI GOLD”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥΜΑΝΗ

45. “ΠΟΡΙΑΖΗ ΑΦΟΙ”: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ, ΦΛΟΜΑΡΙΑ, ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ & ΑΛΕΥΡΙ ΛΗΜΝΟΥ

46. “ΡΑΦΤΕΛΛΗ – ΠΡΩΤΟΥΛΗ & ΣΙΑ Ε.Ε.”: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΛΕΣΒΟΥ “AEGEAN GOLD”

47. “ΣΕΛΑΧΑΣ ΑΒΕΕ”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΡΕΑΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ

48. “SODIS BRANDS LTD”: ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ & ΤΡΟΦΙΜΑ, ΜΑΣΤΙΧΑΣ ΧΙΟΥ

49. “ΣΟΥΣΑΜΛΗ Μ. Ο.Ε.”: ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ & ΑΡΤΟΣΕΥΑΣΜΑΤΑ ΑΓΙΑΣΟΥ ΛΕΣΒΟΥ

50. “ΣΤΑΦΥΛΗΣ” ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΑ ΛΗΜΝΟΥ: ΜΕΛΙΧΛΩΡΑ ΤΥΡΙΑ ΛΗΜΝΟΥ

51. “ΣΤΟΥΠΑΚΗΣ Α.Ε.” ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΧΙΟΥ: ΟΥΖΑ, ΛΙΚΕΡ, ΤΣΑΪ ΜΕ ΜΑΣΤΙΧΑ, ΝΕΡΟ ΜΕ ΜΑΣΤΙΧΑ

52. “TZORTZIS” OLIVE OIL COMPANY: ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ “OLVIA”, ΚΩΜΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

53. “ΤΟ ΠΥΘΑΡΙ” ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΖΑΚΥΡΗ: ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕΣ & ΠΟΔΙΕΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ

54. “TSANTIRIS WINES”: ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΕΜΦΙΑΛΩΣΗ & ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΝΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΣΑΝΤΙΡΗ

55. “ΧΑΤΖΕΛΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Α.Ε.” ΠΤΗΝΟΤΡΟΦΕΙΟ ΛΕΣΒΟΥ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ& ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΓΩΝ

56. “ΧΙΩΤΙΚΟ ΚΕΛΑΡΙ”: ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΧΙΟΥ, ΟΙΚΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΥΛΑΚΗ

H αντιπεριφερειάρχης Ανάδειξης & Προώθησης Προϊόντων Βορείου Αιγαίου κ. Άννη Ανδρεάδου, αφού συνεχάρη τις παραπάνω επιχειρήσεις, τους διοργανωτές και τους εθελοντές, που συνέβαλαν τα μέγιστα στην κοινή προσπάθεια προώθησης των διατροφικών και των εν γένει παραγωγικών προϊόντων των νησιών στους εμπορικούς αντιπροσώπους και στο καταναλωτικό κοινό της Αθήνας, μετά το πέρας της έκθεσης, δήλωσε: 


“Μετά τις επιτυχημένες παρουσίες σε 12 εμπορικές και καταναλωτικές εκθέσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού εντός του 2022, αυτή ήταν η πρώτη παρουσία της Π.Β.Α. σ’ ένα σπουδαίο εμπορικό γεγονός για το 2023. Παρά τις πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν και δυσκόλευαν την πρόσβαση στο εκθεσιακό κέντρο, τα προϊόντα των νησιών του Βορείου Αιγαίου κέρδισαν για μια ακόμη φορά τις εντυπώσεις όλων των επισκεπτών. Οι προσπάθειες της Π.Β.Α. για την ενδυνάμωση των εξαγωγών και την εξεύρεση νέων αγορών, θα συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό. Η μεθοδική και επαγγελματική συμμετοχή των επιχειρήσεων του Βορείου Αιγαίου σε πολλές εκθέσεις, είναι πολύ σημαντική για την εμπέδωση και την καταχώρηση των brands στο υποσυνείδητο των καταναλωτών, η οποία στη συνέχεια θα μετουσιωθεί σε πώληση”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required