22 Ιουν 2026

Συνελήφθησαν για κατοχή ναρκωτικών, 20χρονος και 23χρονος στο Πυθαγόρειο

Συνελήφθησαν, την Παρασκευή, 19 Ιουνίου, στην ευρύτερη περιοχή του Πυθαγορείου στη Σάμο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Σάμου, 2 άτομα - ημεδαποί (20χρονος και 23χρονος), σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της κατοχής ναρκωτικών ουσιών κατά περίπτωση.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο αστυνομικού ελέγχου, βρέθηκαν σε Ι.Χ. επιβατικό αυτοκίνητο που επέβαιναν οι συλληφθέντες, 2 αυτοσχέδια τσιγάρα κάνναβης, τα οποία όπως προέκυψε άνηκαν στον 20χρονο, ενώ στην κατοχή του 23χρονου βρέθηκε μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης (χασίς).

Την προανάκριση διενήργησε το Αστυνομικό Τμήμα Πυθαγορείου Σάμου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required