«Με την ευκαιρία της εορτής του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Σάμου, Ικαρίας και Κορσεών κ.κ. Ευσεβίου, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου εκφράζει τις θερμότερες και εγκάρδιες ευχές της για υγεία, μακροημέρευση και συνέχιση της ευλογημένης αρχιερατικής διακονίας του.
Παράλληλα, το πλούσιο κοινωνικό και ποιμαντικό του έργο, η αναστήλωση και αναβάθμιση των Ιερών Μονών, η έμπρακτη στήριξη των συνανθρώπων μας που έχουν ανάγκη, καθώς και η διαρκής μέριμνά του για τη νέα γενιά, αναδεικνύουν έναν φωτισμένο και δραστήριο Ποιμενάρχη. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η σταθερή παρουσία και η ουσιαστική στήριξή του προς τη σχολική κοινότητα, με ειλικρινές ενδιαφέρον για την παιδεία και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών.
Ευχές ολόψυχες για υγεία, δύναμη και κάθε θεία ευλογία, ώστε να συνεχίσει να επιτελεί με την ίδια σοφία, αγάπη και αυταπάρνηση το πολύτιμο έργο του προς όφελος της Εκκλησίας, της εκπαίδευσης και της κοινωνίας της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων Κορσεών.
Χρόνια πολλά και ευλογημένα!»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου