Με στόχο την ανάδειξη της μουσικής δημιουργίας και της καλλιτεχνικής έκφρασης, ως αναπόσπαστων στοιχείων της πολιτιστικής ταυτότητας και της κοινωνικής ζωής του τόπου μας, ο Δήμος Ανατολικής Σάμου διοργάνωσε τη δράση «Μουσικές ΠΑΝΤΟΥ», στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής. Η τριήμερη πολιτιστική πρωτοβουλία ξεκίνησε την Παρασκευή 19 Ιουνίου και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026.
Οι μικρές μουσικές σκηνές που αναπτύχθηκαν κατά μήκος της πόλης γέμισαν τους δημόσιους χώρους με ήχους, μελωδίες και δημιουργική ενέργεια. Παράλληλα, πολιτιστικοί σύλλογοι, φορείς και εργαστήρια μουσικών οργάνων πλαισίωσαν τις εκδηλώσεις, δίνοντας τη δυνατότητα σε μικρούς και μεγάλους να συμμετάσχουν ενεργά, να δημιουργήσουν και να γνωρίσουν διαφορετικές μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης.
Οι εκδηλώσεις προσέφεραν στο κοινό μια ξεχωριστή μουσική εμπειρία, προβάλλοντας τη μουσική ως μέσο επικοινωνίας, συμμετοχής και πολιτιστικής συνύπαρξης.
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τους μουσικούς και καλλιτέχνες Screaming Butterfly, DJ Nestωr, τη Φιλαρμονική «Βαθύλλος», την Άννα Λουκαδάκη («ΙΔΕΑ»), το Γιάννη Κατσαμπά, το Γιώργο Λιάπη και τον Τάσο Τσερέ, καθώς και προς τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Χειροποίημα», το Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού – Τοπικό Τμήμα Σάμου και τα εργαστήρια μουσικών οργάνων των Παύλου Παπανικολάου και Ιωάννη Λουλουργά για την εθελοντική τους συμμετοχή και προσφορά, η οποία συνέβαλε ουσιαστικά στην επιτυχία της δράσης και στην κοινή προσπάθεια του Δήμου να φέρει τον πολιτισμό πιο κοντά στους πολίτες και τους επισκέπτες του νησιού.
Ο Δήμος Ανατολικής Σάμου παραμένει προσηλωμένος στην υποστήριξη δράσεων και πρωτοβουλιών που ενισχύουν τη συμμετοχή των πολιτών στον πολιτισμό, και που προάγουν τη δημιουργία, την καλλιτεχνική έκφραση και τη δύναμη της τέχνης να μεταμορφώνει τους δημόσιους χώρους σε τόπους συνάντησης και εξωστρέφειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου