26 Ιουν 2022

Το «Highspeed 4» κάθε Τετάρτη για Φούρνους και Ικαρία - 1/7-31/8

Το «Highspeed 4» θα προσεγγίζει κάθε Τετάρτη, από την 1η Ιουλίου έως την 31η Αυγούστου 2022, την Ικαρία (Άγιος Κήρυκος σε 6 ώρες) και τους Φούρνους (7 ώρες). Συνολικά 9 δρομολόγια.

Το Δρομολόγιο: Πειραιάς 09:00 - Πάρος (12:00-12:20) - Νάξος (12:55-13:15) - Άγιος Κήρυκος (15:15-15:30) - Φούρνοι (15:45-16:00) - Άγιος Κήρυκος (16:20-16:35) - Νάξος (18:35-18:50) - Πάρος (19:25-19:40) - Πειραιάς 22:50.

Χαρακτηριστικά «Highspeed 4»




Μήκος (μ): 92,40
T-FOILS
Πλάτος (μ): 24,01
Πλήρης Κλιματισμός
Ταχύτητα: 38 κόμβοι
Καθίσματα Αεροπορικού Τύπου
Ικανότητα μεταφοράς επιβατών: 1.010
Θέσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες
Ικανότητα μεταφοράς οχημάτων: 188

Υπηρεσίες:

EVEREST Bar
Ανελκυστήρας
Κατάστημα / Boutique
Ειδικοί χώροι φύλαξης κατοικιδίων



Λίγα σχόλια: Η Ικαρία (Αγ.Κήρυκος: Πρωτεύσα Επαρχίας Ικαρίας - Έδρα Νησιωτικού Δήμου –Δήμος Ικαρίας - Έδρα ιαματικού τουρισμού) και οι Φούρνοι (Δήμος Φούρνων), κάθε καλοκαίρι γίνονται επαίτες για ακτοπλοϊκά δρομολόγια, εδώ και 12 χρόνια, στην πιο κρίσιμη τουριστική περίοδο από 10 Ιουνίου έως 10 Σεπτεμβρίου. 

Παρ' όλο που οι συγκοινωνίες είναι δημόσιο αγαθό, κάποιοι πιστεύοντας ότι ενεργούν με καθαρά ιδιωτικά κριτήρια και συμφέροντα, κατευθύνουν τους επιβάτες όλης της Νοτιοανατολικής Ικαρίας να διανύουν 100 και πλέον χιλιόμετρα με τιμή/λίτρο βενζίνης 2,70€ ή με το ιδιωτικό λεωφορείο εάν βολεύει ή με ταξί και τους υποχρεώνουν να χρησιμοποιούν τον λιμένα του Ευδήλου ο οποίος έχει 7 στις 7 ημέρες/εβδομάδα δρομολόγιο με Πειραιά και σε ανθρώπινες ώρες. Αντίθετα, ο Άγιος Κήρυκος και οι Φούρνοι υποχρεώνονται να ταξιδεύουν πρώτα στα μισά Δωδεκάνησα και μετά στο λιμάνι τους. Για να συνδέεται τάχα το Βόρειο με το Νότιο Αιγαίο, την πληρώνουν ο Άγιος Κήρυκος και οι Φούρνοι, 10 χρόνια τώρα.

Και επειδή ο νόμος Παπουτσή αναφέρει ότι η έδρα του νησιωτικού Δήμου θα πρέπει να συνδέεται τουλάχιστον με 3 δρομολόγια/ εβδομάδα με ηπειρωτικό λιμένα, που είναι ο Πειραιάς, και επειδή όλα κι όλα ήταν 2 τα δρομολόγια την εβδομάδα (1 με το «Διαγόρας» κάθε Τρίτη μέσω Πάτμου-Λέρου και 1 κάθε Πέμπτη με το BS «Chios»/BS «Patmos» της άγονης της Δωδεκανήσσου - 15+ λιμάνια), δρομολόγησαν το «Highspeed 4» κάθε Τετάρτη ώστε να είναι σύννομοι και να ωραιοποιήσουν το κενό με ταχύπλοο. Το ίδιο είχε συμβεί και πέρυσι που στην θέση του «Highspeed 4» δρομολόγησαν το «Hellenic Highspeed», που μόλις κέρδισε την ενδικοφανή προσφυγή κατά του ανταγωνιστή του «Paros Jet» μετακόμισε τέλος Αυγούστου για την επιδοτούμενη γραμμή Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος-Ρόδος και επιστροφή μέχρι 31 Οκτωβρίου 2021 και 65.000€/δρομολόγιο με 3 δρομολόγια την εβδομάδα.

Αν λοιπόν ο νησιωτικός Δήμος θα πρέπει να συνδέεται τουλάχιστον 3 φορές με την ηπειρωτική χώρα, ποιος νόμος αναφέρει ότι το λιμάνι της Δημοτικής Ενότητας θα πρέπει να συνδέεται καθημερινά 7/7; Οι έννοιες ίση μεταχείριση-ισόρροπη ανάπτυξη-νησιωτικότητα για όλους-ισότιμη μεταχείριση των πολιτών-επιβατών-επισκεπτών της Ικαρίας, υπάρχει στο λεξιλόγιο αυτών που κάθε χρόνο αποφασίζουν για τις τύχες των νησιών του νομού μας μονόπλευρα;

Συμπέρασμα: Ταξιδεύουμε με τα πλοία που προσεγγίζουν το λιμάνι μας προασπίζοντας τα συμφέροντα του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required