Θύμα του ανταγωνισμού των ολιγοπωλιακών επιχειρήσεων, Blue Star Ferries & Seajets Ferries, ο Δήμος Ανατολικής Σάμου και ο πρωτεύων λιμένας Μαλαγαρίου του νομού Σάμου.
Ε/Γ-Ο/Γ ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ (Πρώην Blue Horizon) |
Συγκεκριμένα, ακύρωσαν την δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ από 31/5/25-31/10/25 και το αντικατέστησαν όχι από 31/5/25 αλλά από 29/6/25 -31/10/25 με το Ε/Γ-Ο/Γ ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ (πρώην Blue Horizon, στον καταπέλτη του οποίου δολοφονήθηκε εν ψυχρώ ο αείμνηστος Αντώνης Καρυώτης το 2023) διότι το βαπόρι δεν έχει εκτελέσει την ετήσια ακινησία του σύμφωνα με τον νόμο. Ουσιαστικά αυτή η ετήσια «τσόντα» αφορά το 3ο δρομολόγιο Πειραιάς - Δωδεκάνησα (Σάμος - Πάτμος – Λέρος – Κως – Σύμη - Ρόδος) με παράκαμψη του πλοίου στον λιμένα Μαλαγαρίου Σάμου προκειμένου να εφαρμοσθεί ο νόμος που προβλέπει τουλάχιστον 3 δρομολόγια/εβδομάδα!!!
Μεγάλες και οι ευθύνες της Blue Star Ferries για την ταυτόχρονη μείωση του στόλου της κατά 4 πλοία (πώληση για σκραπ των ΚΡΗΤΗ 1&2, αποδρομολόγηση του ΠΡΕΒΕΛΗΣ, μακροχρόνια μίσθωση του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στο Μαρόκο), χωρίς να τα αντικαταστήσει προκειμένου να καλύψει τις γραμμές της Αδριατικής, της Κρήτης, της Δωδεκανήσου και του Βορειοανατολικού Αιγαίου.
Οι μεγάλοι κερδισμένοι του καλοκαιριού 2025
Συμπέρασμα: Οι μεγάλοι κερδισμένοι του καλοκαιριού 2025 θα είναι ο Εύδηλος της Ικαρίας με 13 δρομολόγια/εβδομάδα αφού δρομολογούνται ταυτόχρονα και σε καθημερινή βάση, για πρώτη φορά, 2 συμβατικά και 1 ταχύπλοο συνδέοντας την Ικαρία, εκτός από την Σύρο - Τήνο – Μύκονο, μετά από πολλά χρόνια και με την χρυσοφόρα Παροναξία, σίγουρη πηγή εσόδων του εσωτερικού τουρισμού, αλλά και ο Δήμος Δυτικής Σάμου στον οποίο δρομολογούνται ταυτόχρονα 2 συμβατικά πλοία με 12 δρομολόγια/εβδομάδα που εκτός από τον Πειραιά θα συνδέεται, μετά από πολλά χρόνια και με τα Δωδεκάνησα. Αυτές είναι, κυρίες και κύριοι, οι σύγχρονες μέθοδοι στρέβλωσης του ανταγωνισμού στον τουρισμό με την σύμφωνη γνώμη του κράτους εις βάρος των κατοίκων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της ανατολικής Σάμου.
Όλα τα ανωτέρω επικυρώθηκαν με την ομόφωνη απόφαση του προέδρου και των μελών του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) στις 22 Μαΐου 2025, και φυσικά υπογράφηκαν αβασάνιστα τα δρομολόγια από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Οι μεγάλοι κερδισμένοι του καλοκαιριού 2025
Συμπέρασμα: Οι μεγάλοι κερδισμένοι του καλοκαιριού 2025 θα είναι ο Εύδηλος της Ικαρίας με 13 δρομολόγια/εβδομάδα αφού δρομολογούνται ταυτόχρονα και σε καθημερινή βάση, για πρώτη φορά, 2 συμβατικά και 1 ταχύπλοο συνδέοντας την Ικαρία, εκτός από την Σύρο - Τήνο – Μύκονο, μετά από πολλά χρόνια και με την χρυσοφόρα Παροναξία, σίγουρη πηγή εσόδων του εσωτερικού τουρισμού, αλλά και ο Δήμος Δυτικής Σάμου στον οποίο δρομολογούνται ταυτόχρονα 2 συμβατικά πλοία με 12 δρομολόγια/εβδομάδα που εκτός από τον Πειραιά θα συνδέεται, μετά από πολλά χρόνια και με τα Δωδεκάνησα. Αυτές είναι, κυρίες και κύριοι, οι σύγχρονες μέθοδοι στρέβλωσης του ανταγωνισμού στον τουρισμό με την σύμφωνη γνώμη του κράτους εις βάρος των κατοίκων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της ανατολικής Σάμου.
Όλα τα ανωτέρω επικυρώθηκαν με την ομόφωνη απόφαση του προέδρου και των μελών του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) στις 22 Μαΐου 2025, και φυσικά υπογράφηκαν αβασάνιστα τα δρομολόγια από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Παρακάτω τα (6) θέματα που μας αφορούν και αυτές είναι οι αποφάσεις. Απολαύστε τα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.ynanp.gr
Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών της 22ας Μαΐου 2025
Θέμα 50: Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «Μπλου Σταρ Μύκονος» στις γραμμές Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Εύδηλος – Καρλόβασι - Βαθύ και επιστροφή και Πειραιάς -Μύκονος - Άγιος Κήρυκος – Φούρνοι - Άγιος Κήρυκος - Πειραιάς από 02/06/2025 μέχρι και 14/09/2025. Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Θέμα 76: Τροποποίηση περιόδου δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «Σπηντραννερ Τζετ» με εκτέλεση δρομολογίων από 30/05/2025 μέχρι και 29/09/2025 (αντί 31/05/2025 μέχρι και 30/09/2025) τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χχ «Σπηντραννερ Τζετ» με εκτέλεση δρομολογίων στην γραμμή: Πειραιάς – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Εύδηλος – Μύκονος – Σύρος - Πειραιάς (αντί της γραμμής Πειραιάς – Μήλος – Φολέγανδρος - Θήρα και επιστροφή) για το ανωτέρω διαστημα. Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Θέμα 77: α) Διακοπή δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «Διαγόρας» από 01/05/2025 μέχρι και 12/05/2025 σύμφωνα με παρ.5, αρθρ.7 ν.4948/2022 στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή β) Τροποποίηση δρομολογίων ε/γ-ο/γ «Διαγόρας» από 13/05/2025 μέχρι και 17/05/2025 και από 06/10/2025 μέχρι και 31/10/2025 στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή γ) Τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ «Διαγόρας» απο 16/09/2025 μέχρι και 05/10/2025 με εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή αντί στη γραμμή Πειραιάς – Μύκονος – Άγιος Κήρυκος – Φούρνοι – Βαθύ και επιστροφή). Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Θέμα 100: Τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ «Superstar II» (προς αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ «Άκουα Μπλου») από 28/05/2025 έως 31/10/2025 με εκτέλεση δρομολογίων στις γραμμές: 1) Πειραιάς – Μύκονος – Εύδηλος – Καρλόβασι – Πάτμος – Λέρος – Κάλυμνος – Κως και επιστροφή 2) Κως – Κάλυμνος -Λέρος – Πάτμος – Καρλόβασι – Εύδηλος – Μύκονος - Πειραιάς και 3) Πειραιάς – Εύδηλος – Καρλόβασι - Εύδηλος - Πειραιάς (αντί της γραμμής Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Θήρα και επιστροφή) Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών της 22ας Μαΐου 2025
Θέμα 50: Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «Μπλου Σταρ Μύκονος» στις γραμμές Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Εύδηλος – Καρλόβασι - Βαθύ και επιστροφή και Πειραιάς -Μύκονος - Άγιος Κήρυκος – Φούρνοι - Άγιος Κήρυκος - Πειραιάς από 02/06/2025 μέχρι και 14/09/2025. Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Θέμα 76: Τροποποίηση περιόδου δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «Σπηντραννερ Τζετ» με εκτέλεση δρομολογίων από 30/05/2025 μέχρι και 29/09/2025 (αντί 31/05/2025 μέχρι και 30/09/2025) τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χχ «Σπηντραννερ Τζετ» με εκτέλεση δρομολογίων στην γραμμή: Πειραιάς – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Εύδηλος – Μύκονος – Σύρος - Πειραιάς (αντί της γραμμής Πειραιάς – Μήλος – Φολέγανδρος - Θήρα και επιστροφή) για το ανωτέρω διαστημα. Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Θέμα 77: α) Διακοπή δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ «Διαγόρας» από 01/05/2025 μέχρι και 12/05/2025 σύμφωνα με παρ.5, αρθρ.7 ν.4948/2022 στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή β) Τροποποίηση δρομολογίων ε/γ-ο/γ «Διαγόρας» από 13/05/2025 μέχρι και 17/05/2025 και από 06/10/2025 μέχρι και 31/10/2025 στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή γ) Τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ «Διαγόρας» απο 16/09/2025 μέχρι και 05/10/2025 με εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή αντί στη γραμμή Πειραιάς – Μύκονος – Άγιος Κήρυκος – Φούρνοι – Βαθύ και επιστροφή). Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Θέμα 100: Τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ «Superstar II» (προς αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ «Άκουα Μπλου») από 28/05/2025 έως 31/10/2025 με εκτέλεση δρομολογίων στις γραμμές: 1) Πειραιάς – Μύκονος – Εύδηλος – Καρλόβασι – Πάτμος – Λέρος – Κάλυμνος – Κως και επιστροφή 2) Κως – Κάλυμνος -Λέρος – Πάτμος – Καρλόβασι – Εύδηλος – Μύκονος - Πειραιάς και 3) Πειραιάς – Εύδηλος – Καρλόβασι - Εύδηλος - Πειραιάς (αντί της γραμμής Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Θήρα και επιστροφή) Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Ε/Γ-Ο/Γ «ASTERION II» |
Θέμα 104: Ακύρωση διακοπής δρομολογίων για εργασίες δεξαμενισμού Ε/Γ-Ο/Γ «Asterion II» από 16/06/2025 μέχρι και 12/07/2025 και εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο και επιστροφή. Τροποποίηση δρομολογιακής γραμμής Ε/Γ-Ο/Γ «Asterion II» από 31/05/2025 έως 15/06/2025 και από 13/07/2025 μέχρι και 15/09/2025 με εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς – Ηράκλειο και επιστροφή αντί στις γραμμές Πειραιάς – Βαθύ – (Πάτμος) – (Λέρος) – Κως – Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και επιστροφή. Απόφαση: Ομόφωνα θετικά.
Δ. Λεκάτης
Δ. Λεκάτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου