25 Ιουν 2026

Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στον Δήμο Δυτικής Σάμου

Φωτό: «Σαμιακόν Βήμα»
Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες πρόσληψης μόνιμου προσωπικού, για τις θέσεις κατηγορίας Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής εκπαίδευσης μέσω γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο ενίσχυσης των υπηρεσιών του Δήμου και της αναβάθμισης της καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών.

Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στις παρακάτω ειδικότητες:

· ΤΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ-ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ (1 υπάλληλος)

· ΔΕ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ (1 υπάλληλος)

· ΠΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (1 υπάλληλος)

· ΔΕ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΟΥ (2 υπάλληλοι)

· ΠΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (1 υπάλληλος)

· ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ (1 υπάλληλος)


Οι νέοι εργαζόμενοι έχουν αναλάβει από την ορκωμοσίας τους τα καθήκοντά τους σε κρίσιμους τομείς λειτουργίας του Δήμου, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών, την επιτάχυνση της εξυπηρέτησης των πολιτών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην τοπική κοινωνία. Επίσης, με βάση τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης ΑΣΕΠ 2ΓΒ/2025 έχουν ήδη κληθεί για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας επιπλέον δύο υπάλληλοι, ειδικότητας ΠΕ Οικονομικού και ΠΕ Γεωπόνων. 

Φωτό: «Σαμιακόν Βήμα»

Η στελέχωση του Δήμου με μόνιμο προσωπικό αποτελεί βασική προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής. Με συστηματική προσπάθεια και αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων εργαλείων, καταφέραμε να ενισχύσουμε τις υπηρεσίες μας με εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Συνεχίζουμε με σχέδιο και συνέπεια για έναν Δήμο πιο λειτουργικό, αποτελεσματικό και κοντά στον πολίτη.

Η Δημοτική Αρχή παραμένει προσηλωμένη στην περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όλους τους δημότες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΓΡΑΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ALERTS ΤΟΥ ΣΑΜΙΑΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ

Δώστε μας ένα Email σας για να μαθαίνετε πρώτοι τι συμβαίνει

* indicates required